Post by mautraptoninle on Feb 21, 2022 4:13:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Traffic Racer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Traffic Racer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp tokens ▞▞▞
▞▞▞ Traffic Racer 2022 version ▞▞▞
Önskar att den här hade samma kameravinkel som "Traffic Rider" och även ett karriärläge. Eftersom detta & 'Traffic Rider' är från samma skapare förväntade sig det mycket av det. Jag är lite besviken ☹️
Det här spelet är väldigt bra på min högskola alla mina vänner spelar bara det här spelet och frågar vilken bil du tar för ny bil
Röv
Innehåller 6 artiklar: Need for Drive, Highway Traffic Racer, Japanese Drag Racing (JDM) - ジェイディーエム, Beam Car Crash Derby, USA Truck Simulator,
Detta spel är mycket svårt spel detta spel vackra bilar och vackra kragar ❤
Coolt spel!
Den är jätte bra ladda ner den♡
Bra spel helt klart. Bra spel. Jag spelade trafikryttare och sedan kom jag till trafikracer. Kontrollerna i racer var desamma i rider. Men jag kunde inte komma ikapp. Jag visste seriöst inte varför men allt jag visste var att jag avinstallerade det nästa ögonblick jag installerade det. Spelet var svårt, grafiken... Du kan faktiskt ta med grafiken i racer precis som den i rider. Utmanande, ja bra. Racer är på bilar och ryttare är på cyklar. Se till att du provar rider också. Jag känner att jag är reklamryttare...
Det är ett bra spel men grafiken är dålig.
Jag älskar verkligen det här spelet eftersom du kan spela det här spelet och det finns inget slut eftersom du kan fortsätta och det finns coola bilar som du kan få och du kan ha den dagliga körningen och jag fick ungefär 4 tusen och kan du kanske lägga till fler bilar men annars fortsätt så killar!!
jävlit bh spel
Traffic Race 3D 2 Xbox Live
COM Write Submit Articles To Promote Your Business And Get Traffic. ... com/advertise/racer-hooded-romper-black-with-white-lace-flower-of-life">racer hooded
Jag ger det här spelet 3 stjärnor. Jag gillar det, det är roligt och intressant. Faktum är att jag aldrig visste att det har mer att erbjuda inte förrän jag valde intresse för det. Däremot skulle jag älska det om det finns U-svängar och kurvor och inte bara en rak väg-affär. Framför allt är det värt att ladda ner.
Det är ju ett dåligt spel att spela
Traffic Racer Võidusõit nyss
Lite enkelt. Men som test av reaktionsförmåga är det riktigt bra. Kräver extremt mycket tid för att låsa upp de högre nivåerna och häftiga fordonen.
Kartorna/spåren är realistiska! Vänligen uppgradera spelet där vi kan träffa onlinespelare🙂
Dumt spel men bra grafik
Jag har spelat det här i 2 dagar och har redan fått 7 500 audi så det är ganska lätt att spela antar jag, bara det är samma om och om igen
Traffic Racer Perlumbaan mega
Super kul
Spelet är ok, men Graphic är som 90-talsspel, inte särskilt intresserad
Häftigt
Antistress - ของเล่นเพื่อความผ่อนคลาย ปริศนา kwnh
Det är noob. Spelet är så tråkigt. Vilket program använde du för att koda det här spelet?
Traffic Racer Yarış iln
Mycket bra bilar och väg
Traffic Racer, kolla dina reflexer och undvik trafik - Actualidad ...
Så fort jag avslutade en annons kastade den mig ut ur spelet och plus att det tar en evighet att ladda. Vad är detta monstrositet Ladda inte ner det här spelet som sparkar ut dig efter att du har sett en annons som jag föraktar det här spelet
Skitkul spel, och många bilar att samla på!
Ett litet roligt, LITE-spel för att få bort timmarna och försöka slå dina vänners högsta poäng. Mycket beroendeframkallande. Du har blivit varnad! ☺️
Russian Traffic Racer: Kör som en ryss ... Simulatorn Russia Traffic Racer driver givetvis med ryska bilförare och deras ... Ladda ned till Android (Gratis).
Cykeln är mycket bättre och går smidigare
Jag gillar det här spelet väldigt mycket men det här spelet är inte relevant för den här gången. Uppgradera gärna och introducera fler funktioner.
Spelet är bra men du kan lägga till några fler alternativ som svängväg, cyklar, hopp, tidsgräns för krasch etc.
Enkel och bh. Ej kronlig och rolig
Dåligt