Post by hyteaftdisfsuchcurt on Mar 16, 2022 10:22:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Punishing: Gray Raven ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Punishing: Gray Raven IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode voor veel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Punishing: Gray Raven 2022 version ▞▞▞
Punishing: Gray Raven Aksyon hvz
Ik was ongeveer een week verslaafd, het verhaal was redelijk en het gevecht was geweldig koop ik gaf het 3 sterren omdat het krijgen van nieuwe personages te veel gedoe is en na een bepaald punt word je ernstig ondergewaardeerd en kun je er bijna niets aan doen behalve dat het verhaal toch doorgaat
Spel blijft crashen, onspeelbaar
8.5/10: Verhaal- en personageontwerp is goed gemaakt (heeft nog steeds enkele gaten en ruimte voor verbetering) BGM's zijn van het hoogste niveau. Zeer F2P en low-end apparaatvriendelijk tot nu toe.
Verveel je zo snel, het was leuk maar nu niet meer. Niet F2P-vriendelijk. Grote bestandsgrootte bij elke update. Gacha tarief nogal zuigen. Goed grafisch en dat is alles.
Over het algemeen is de game redelijk. De lancering was wankel, maar de ontwikkelaars hebben moeite gedaan om naar de community te luisteren en alles op te lossen. Het verhaal en de wereldopbouw hadden potentieel waar het heen kon, maar het verhaal is te traag en te langdradig. De gebruikersinterface voor de winkel is ook na een tijdje extreem verwarrend. Het vechtsysteem is uniek en best leuk, maar de fasen zijn te kort en lijken allemaal op elkaar. Ze zijn niets bijzonders en de fasen zouden meer detail kunnen gebruiken, vooral voor een 3D-game.
Spelen sinds lancering. Goede graphics, gameplay-mechanica, regelmatige updates, maar... het onderzoekssysteem (gacha) is afschuwelijk. Als er staat gegarandeerd in 60 keer trekken, betekent dit OP de 60e keer trekken. Geen willekeurige winsten voor personages. Haalt er voor mij echt de lol uit.Ik ben dol op deze game, de graphics zijn absoluut console-niveau en de controller-optie is geweldig, maar sinds ik heb geüpdatet naar de nieuwste update, ben ik niet in staat geweest om voorbij het geselecteerde servermenu te komen, het bevriest en staat geen invoer toe om in het echte spel te komen.
Perfect spel! Ik hou echt van de verhalen, personages en unieke speelstijlen, die 5 sterren verdienen. Er zijn echter elke keer een hoop problemen geweest tijdens het inloggen. Nu weet ik niet waarom er "autorisatiefout" staat, terwijl ik me niet eens kan herinneren dat ik iets heb gedaan dat verdient wat er op dit moment met mij is gebeurd. Ik ben tot nu toe in het spel gevorderd en ik hoop dat het snel wordt opgelost
Alle voortgang verloren als je op een later tijdstip terugkomt in het spel. Had het gekoppeld aan mijn facebook-account, maar dat hielp blijkbaar niet. Heb er veel tijd in gestoken en ook aardig wat geld in. Dat is een instant-KO voor mij, hoezeer ik de game ook verbazingwekkend vind. Tot ziens.
Ik ben zo onder de indruk van dit spel, ik wil het geweldig vinden. maar ik heb ongeveer 2 uur gespeeld en ik haat het om te zeggen... er is hier een enorm probleem. Dialoog duurt veel te lang. Missies zijn veel te kort. Het is als een 80:20-verhouding. Elke missie geeft gemiddeld zo'n 4 minuten dialoog, met ongeveer een minuut gameplay. Waar ik alleen maar ongeduldiger van word en waardoor ik het verhaal helemaal wil overslaan. Maak missies alsjeblieft 5-10 minuten lang, zodat we er een beetje meer van kunnen genieten *en* het verhaal waarderen.
ik heb een platform-pc nodig voor deze game, speel al op mobiel en emu op pc, maar ik speel graag op pc, maar om deze game te spelen heb ik een emulator nodig en ik gebruik de emulator niet graag omdat er te veel bugs zijn , ik hoop dat PGR een pc-platform maakt en ik zal daarvoor 5 sterren geven
Login Timeout na nieuwe updates, gefeliciteerd. Goed gedaan
GunboundM Strategi wffw
P2W als je geen tijd hebt om te spelen, blijf je hangen in de voortgang van het spel, zoals het evenementstadium, enz. Je MOET malen om je personage volledig te bouwen, zelfs op gouden vortex die 5 char min nodig heeft. Voor gebied 1 en de energie is belachelijk
Alles is weg voor alle personages, maar ik deed het voor het evenement in mijn accountshows als niet opgeslagen en ik heb het wel opgeslagen
Punishing: Gray Raven 액션 gmme
Het spel ziet er cool uit, maar het blijft me vertellen dat er patch 1.10 is die ik moet downloaden en dan stuur ik me terug naar de Play Store waar het zegt dat het niet gepatcht hoeft te worden, zodat ik niet eens de kans krijg om het te spelen. :/
Ik ben dol op dit spel, ben net 24 uur geleden begonnen met spelen en ik heb het al onder de knie, een heel eenvoudig maar toch nogal uitdagend spel, ik kan niet wachten om te zien wat er in het spel komt.
Tijdelijk kostuum dat alleen wordt verkregen door tijdelijke gacha met beperkte betaalde items? Ik heb echt een hekel aan die dingen, het wordt alleen maar lager en lager, het kan me niet meer schelen met deze game. verwijderd
Dit is een van de beste hardcore triple A-actiegames die je kunt vinden, en het is GRATIS! Het vrijgeven van karakters is traag, dus het geeft genoeg tijd om net genoeg op te slaan voor een gegarandeerde kopie van het nieuwe karakter. Als ik op een probleem moet wijzen, is dat de multiplayer-lag. Hoewel bewegen prima is, duurt het ontwijken bijna een hele seconde voor de aanval, en als je bedenkt hoe belangrijk ontwijken is in dit spel, kan het vaak fataal zijn... De meeste modi zijn voor één speler, dus maak je niet al te veel zorgen ;p
Leuk basisspel, en het is het enige goede gacha-systeem IMO, maar de vertaling is absoluut prullenbak. Het is jammer, want het originele verhaal is zo goed, maar om de een of andere reden is het EN-team verschrikkelijk - het herschrijven van regels om een totaal andere betekenis te geven, het verwijderen van nuances, het afslachten van karakters tot het punt dat ze volledig OOC zijn. Ik heb ze ontelbare keren feedback gegeven, maar ze doen nauwelijks iets en lijken er niets om te geven. Ze hadden het uitbrengen van dit spel eerlijk gezegd moeten uitstellen in plaats van het te haasten.
Punishing: Gray Raven Akcijske igre lje
Punishing: Gray Raven 액션 gmme
Om de een of andere reden begon de game veel te crashen, ondanks dat ik nooit problemen heb gehad sinds de game werd gelanceerd. Ik kan het spel letterlijk niet spelen omdat het crasht bij het inlogscherm of crasht tijdens het spelen. Edit: Ondanks de recente update crasht het spel nog steeds VEEL. Zal 5 sterren geven als het is opgelost
Ik kan niet eens in het spel komen. Ik zit nog steeds vast in het gebied "Tik ergens om naar het spel te gaan". Ik heb nooit de kans gehad om het te spelen.
ten eerste, co-op vertraagt altijd, zelfs de verbinding heeft geen probleem.en nu, gewoon vastgelopen op het laadscherm, zelfs alle spelers al 100%
Voors: OST, verhaal, nadelen: afschuwelijk gacha-spel dat je dwingt geld uit te geven voor sss-tiers-personages. Dezelfde formule als duizenden andere saaie, op mini-stage gebaseerde gameplay (zinloos podiumontwerp). Ontmoedigt je zelfs om het spel te spelen met een hoge energiebehoefte. Overal gerecycleerde podia. Gebrek aan inhoudelijke diversiteit. Geen voice-acting voor 95% van de inhoud. Kan sommige UI-dialogen niet eens sluiten (X-knop werkt niet). Het opstartscherm loopt de hele tijd vast. Samengevat: goedkope geldklopperij. Het spel zelf is goed, maar de gatcha is verschrikkelijk. Speel al sinds de lancering, 60 pull medelijden voor Alpha, 60 pull jammer voor Veritas, ben net klaar met het uitslijpen van 30 wapentrekkingen voor S Bianca's wapen (ik heb geen medelijden) gooi de 20% voor het ****ing van Ayla's 6* zeis voor mijn eerste 6* wapen. Gewoon een klap in het gezicht en 80% succes medelijden Het hele punt van jammer is dat als je pech hebt, het je uiteindelijk toch beloont voor je inspanning. niet spelen
Dit spel was echt leuk toen het werkte. Na een update kom ik echter niet verder dan het laadscherm. Het is een constant zwart scherm voor mij. Corrigeer dit alstublieft.
De terug-knop werkt nog steeds niet na de Eternal Engine-update. Kunt u het zo snel mogelijk bfixen. Bedankt.Deze game was leuk, maar de laatste tijd wordt het saai, middelen zijn niet genoeg om te vechten met de nieuwe hoofdstukken, deze game is letterlijk betalen om te winnen
Waarom zijn karakters zo moeilijk te verkrijgen in dit spel en is het te moeilijk om middelen te krijgen om pulls te doen. Zorg ervoor dat het spel slopend aanvoelt in plaats van leuk en lonend. Geweldige graphics en gameplay wel. 👌
Duidelijk en simpel, sinds de update blijft het spel crashen. Maak het.
Ik zou het 5 sterren geven, maar dan wil ik er audio aan toevoegen. Ik vind het niet leuk om de dialoog te lezen, het zal de game meeslepender maken
Hou van het spel
Punishing: Gray Raven Action gpn
Ongeveer 11 uur gespeeld. Gameplay was eigenlijk leuk en het spel liep soepel. Maar het gacha-aspect is verschrikkelijk. Ging naar dit spel en probeerde f2p te spelen, en dat was moeilijk. De premium valuta om gacha te trekken was moeilijk te verkrijgen en ik vond het niet leuk dat het werd gedeeld door banners voor personages, wapens en evenementen. Dagbladen en weekbladen hadden niet het gevoel dat ze genoeg beloond werden. De tarieven kunnen zo laag zijn als 0,5%. De huidige selectie is uiterst beperkt. Het zijn meestal dezelfde karakters met verschillende zeldzaamheden.
Vóór de recente update zou ik 5 sterren geven, maar sinds de meest recente update heb ik het spel om welke reden dan ook niet kunnen spelen. Hij blijft voor alles time-out zeggen. Ik speel misschien 5% van de tijd. Moet het helaas verwijderen
Los de verdomde crashes op, ik hou van deze game tot het punt dat ik op twee accounts speelde, maar je verdomde crashes laten me niet spelen. Deze bug was aanwezig op dag 1 en is nog steeds niet verholpen.
De game is geweldig, maar ik heb het gevoel dat het veel meer werk kost om wapens te upgraden dan nodig is. Van de 10 levels die ik heb gespeeld om upgradematerialen te krijgen, heb ik er 3 of minder, dus het kost me uiteindelijk 50 keer hetzelfde te doen om een goed item opgewaardeerd te krijgen. Ik wou dat er een betere, efficiëntere manier was om dingen te krijgen zonder dat het repetitief is
um waarom ben ik voorraad bij het succes van de bestandscontrole, het start niet en het blijft laden, maar het is al 100 procent?
Kan in geen enkele missie laden. Spel loopt elke keer vast en crasht.
De gameplay is redelijk goed en het karakterontwerp veroudert, het enige probleem is dat ik onlangs de game of de nieuwe versie moest updaten en nu laat mijn game me niet toe om voorbij het inlogpunt te laden. Als dit niet zou gebeuren, zou ik het een hogere beoordeling geven
Zeer repetitieve gameplay verpakt in een mooie verpakking. Ik weet niet of het door de lokalisatie komt, maar de verhaaldialoog lijkt ook een beetje raar.
Cool 99/100 en 146 $ om lucia 3-sterren hier te krijgen, neem het dan?
De game is naar mijn mening goed, maar ongeveer een week of twee nadat het nieuwe hoofdstuk is uitgebracht, loopt de game willekeurig vast. Het rare is dat toen het hoofdstuk voor het eerst werd uitgebracht, dit allemaal niet gebeurde. Ik overklok mijn apparaat niet en het wordt helemaal niet heet. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar hopelijk kan dit snel worden opgelost. Framedrops - Zeldzaam / Apparaat - Samsung Note 10 plus.