(Android) Art of War 3:RTS strategi spil snydekoder for ubegrænsede primogems
Mar 16, 2022 10:25:26 GMT
Post by hyteaftdisfsuchcurt on Mar 16, 2022 10:25:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Art of War 3:RTS strategi spil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Art of War 3:RTS strategi spil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekoder for ubegrænsede primogems ▞▞▞
▞▞▞ Art of War 3:RTS strategi spil 2022 version ▞▞▞
Jeg ved ikke, at spillet ikke engang indlæses, det holder pause ved 90 %
Fantastisk spil, bare for mange annoncer. Dette ødelægger virkelig det sjove. Annoncer bliver virkelig lange, og x-knappen ser ud til at blive mindre. Udviklere er nødt til at ordne det, så det er irriterende og fornærmende!
Tutorial er uhyggeligt langt. Jesus lod bare folk spille spillet. Hvilken kontrolfreak-designer syntes, det var smart at producere et spil, der får dig til at trykke på knapper i de første 30 minutter bare for at komme i gang? Lille mandskompleks, der sparker lidt ind, skal få spillere til at gøre, som du siger!? Nyhedsflash gutter, i er ikke så smarte, vi kan finde ud af spillet uden at du tvinger os din lille tutorial.
Spil er så langsomme, hvorfor skal jeg vente 30 sekunder på en tank? Eller 1 minut 30 sekunder for et forsvar Eller 1 time og 40 minutter at tabe en kamp ?? GØR KAMPENE HURTIGERE VENLIGST, DETTE ER LATERLIGT Spillet bliver mere løn for at vinde, da det er et boost at vinde. Opgraderinger tager dage og uger at afslutte plus det tager dage og uger at få penge nok til at opgradere i første omgang, men spillet vil have dig til at betale penge for guld. Jeg mener, ja, guld er lavet for at gøre opgraderingerne hurtigere, men straf ikke folk
Råd os ikke til at skifte side. Som mange spillere er vidne til modstandens svaghed sammenlignet med konføderation. Du skal enten reducere nogle aggressive forbundsbeføjelser eller øge modstandsenhedens beføjelser. Modstandsenheden har et meget gennemførligt forsvar mod luftangreb fra Forbundet. Øg hastigheden på modstandsfly. Få Cayote til at kaste ild.
Et af de bedste spil jeg har spillet. Kunne en funktion af 2vs2 træning tilføjes for at hjælpe er praksis eller endda 3vs3
Hej administratorer af dette spil en lvl 13 spiller jeg kæmper bare med hans stærke tropper som en hammer gør halvt helbred til mine armidols og hans assaults og hans vertex og pls udviklere lavere begivenheder som denne muldvarp helte betaler penge og butikken for høje omkostninger ved guld og kreditter som dette er at betale for at vinde spil og dette spil rigde
Det er det smukkeste og mest underholdende spil. Men du ødelægger det smukke spil ved den seneste opdatering. Mange spillere forlader dette spil på grund af det. Du bør bakke op om tidligere opdatering. Du kan beholde helte med tidligere opdatering.
Tak, hr. for opdateringen.....og tilføj en ny bygning, der giver visuelle opgraderinger i gameplay-tilstand..i karrieretilstand gør denne sektion offline.i dette tilfælde vil din gamerating.5 stjerner.😋😋..venter... hr
Jeg har nydt spillet i lang tid og elsket det, men disse ændringer har gjort opgraderinger meget længere og dyrere, og matchmaking stiller mig nogle gange op imod folk, der tydeligvis er på et andet niveau af færdigheder og opgraderinger, det er aldrig et tæt spil enten vasker jeg min modstander eller bliver vasket
Spillet er godt, men på turneringer kan du ikke rigtig vise dine evner. Og du finder alle magtfulde spillere. Løs dette. Mindre, spillet er virkelig godt, bare du skal tage tab af nogle penge, der bruger
Gumslinger Darbības spēles nlxx
Art of War 3: RTS Estratégia Estratégia qbq
Jeg er glad for, at jeg spillede dette spil, siden det er udgivet.....men hvorfor er der så mange spillere med Golden Boost? Jeg har spillet dette spil siden jeg var barn, men...der er ikke noget problem...men spillet er blevet så godt, men problemet er...der er så mange Golden Boost til fjenden.... jeg bruger kun den billigste ;-;
Første rts, der faktisk kan spilles på mobiler. Velafbalanceret og fantastisk singleplayer-tilstand.
Godt og vanedannende. Ikke kun den oversættelse burde være i enhver udfordring
Jeg elsker dette spil, det minder mig om at kommando og erobre, men dette spil er en mere bedre og forbedret oplevelse, når jeg spiller, og jeg er fuldstændig afhængig af dette spil. Godt arbejde med dette spil.
Det er et fantastisk spil, da jeg plejede at spille det på nokia-enheden som en java-applikation, og dengang var det et fantastisk spil, spol frem i dag stadig den samme knas og samme ventetid for at vinde spillet, men pvp-tiden virker ret længere kamp, hvis bare pvp-kamptiderne bliver hurtigere, kan flere spillere have det sjovt på den måde.
Spillet er ret godt, men hvert kort er for lille, og det er meget irriterende, at jeg i hver mission skal bygge min base igen og igen, og at der ikke er nogle fornøjelige strategiske tricks til at anvende agonistfjende.
Art of War 3: RTS Strategispel Strategi lcv
Godt gameplay, men dårlige servere. Var nødt til at afinstallere, da jeg blev træt af, at gameplayet gik timeout og skulle se annoncer flere gange for en enkelt belønning. Ikke en fejl med mit internet, sorter dine servere fra. Forhåbentlig finder jeg et kommando- og erobringsspil, der er mindre buggy.
Hvis du elsker strategispil bliver det ikke bedre
Jeg elsker spillet. Hvis du kan lide starcraft eller kommando og erobre, vil du nyde dette spil. Du ved helt sikkert, når du støder på nogen, der bruger penge på spillet, da du ikke har en chance. Men når du kæmper mod en, der ikke bruger penge på spillet, er det virkelig sjovt.
Dette spil er et fantastisk strategispil i realtid. Men som med alle disse er det ikke en kamp om forstand, det er en kamp om tegnebøger. Brug først masser af penge på at opgradere dine enheder og spil derefter en "matchet" spiller. Kun for at finde ud af, at du stadig bygger dine første enheder, og oppositionen angriber med bombefly. Fuldstændig meningsløs gameplay-model. Gør det ikke.
Jeg vil give det 5 stjerner, det gør jeg virkelig. Dette bringer mig tilbage til den gamle skoles kommando- og erobringsdage, tilbage før rød alarm. Men Free to Play-aspektet af dette spil er det, der driver mig til at give det 3 stjerner. Jeg bliver nødt til at købe for at kunne konstruere to ting ad gangen, men når pakken du skal købe er $30+ "ON-SALE", så er det latterligt. Ikke nok med det, de låser muligheden for endda at GENSPIL, DINE ***ING-KAMPE, noget selv et ***i gratis GAMELOFT-spil giver dig mulighed for. Jeg bruger ikke 10 dollars, bare for at jeg kan afspille en kamp igen og optage den for at vise frem til mine venner. Og jeg forstår, at denne app er gratis at spille, jeg er glad for, at du ikke har nogen pop op-apps, som flere udviklere har lagt i deres spil, men seriøst. Hvorfor låse selv den mest basale funktion, såsom replay bag en betalingsmur på $10. **** er respektløst
Ok, så hvis du kan lide spil som Command og Conquer. Dette spil er for dig. Jeg har geninstalleret dette spil, siden det blev lanceret, og nu ser det ud til at være blevet meget bedre, end det var dengang, det er meget mere værd at spille, for nu har det mange spillere, der spiller det, og det er virkelig sjovt, tjek det ud .
Ubrugeligt spil lukker altid efter et min.😤
Spillet er enestående! Grafikken er fantastisk, og der er ikke for mange annoncer som i andre spil
Det allerbedste spil i Play Butik, men opdatering bør være på de regelmæssige baser. Jeg vil foreslå dig at opdatere stemmechat i AI BOT og en måde at kommunikere med fjenden på i andre som PVP .. og en ting mere bør opdateres som Play with venner og kan nemt invitere til venner ved at denne opdateringsapp bliver populær så snart.
Fantastisk spil, men det er frustrerende, når du forsøger at få bygget din base, og pludselig angriber fjenden med krigsskibe og helikoptere. Ligesom hvor mange ressourcer de fik! Jeg opgraderer og prøver at få min hær sammen, og de har luftbaser og flåde? Kom nu mand!
Spillede dette spil i et år og betalte for nogle bundter, fik en ios, og de vil ikke overføre mit spil på grund af spild af tid
Jeg elsker spillet Men for meget opdatering hver uge opdatering mmm det er for meget.
Jeg har spillet dette spil i omkring 4 år, et af de gode spil derude, men tro mig, det er måske gratis at spille, men hvis du vil gøre fremskridt i dette spil, skal du betale, og det er aldrig nok, ellers vil det tage dig hele livet for at komme hvorhen du vil. Tag meget tid på at lave sanbox, beta-test og sånt, men vil ikke lytte til spillere.
Fantastisk spil... men hvad er kravene til det nukleare anlæg (modstand)?
Fantastisk spil. Jeg elsker det. Ganske lig Command & Conquer og Red Alert. Jeg vil vurdere det til 5 stjerner, men markedsføringen og annonceringen er for dominerende, og du skal spille for meget bare for at tjene penge nok til løbende opgraderinger. Det er med andre ord for dyrt. (4 stjerner). Opdatering: Personligt er jeg ikke til den nye opdatering med helte og andre spilfunktionsændringer. Jeg har brugt meget tid på at øve mig, få lektioner og penge på at udvikle min spillestil og opnået en ret høj gevinstrate (78%). Desværre er jeg ikke parat til at investere den tid og penge igen. (2 stjerner). Tak for de sjove 6-7 måneder GG, jeg nød det virkelig. Held og lykke.
Hmm... Et par vigtige problemer... 1) Jeg kunne have købt 17game C&C-pakken... & aldrig skulle bruge igen.. dårligt træk. 2) Belønningssystem kunne være bedre og konsekvent. Du tjener ikke noget ved at afspille missioner. 3) Genvejsboosts & freebies til opgraderinger ville være velkomne (i modsætning til BETALING) 2) Det er nemt at tjene penge, at tjene guld, tokens og SP er det ikke. Freebie rouletten er fuldstændig tilfældig (verificeret med Devs).. 3) Efter at have købt flere pakker, fylder jeg op med gratis guld ved at bruge TapJoy-muligheden I spillet... Jeg skylder nu over 14.000 guld (over $120 i værdi), men gør du tror jeg, at jeg har set nogen? Er der sendt nogen forespørgsler til dem eller udviklerne her blevet rettet ordentligt? & NU har de tørret de udestående fordringer. F'n joke!! Ikke imponeret over den TID, jeg har spildt på at spille ANDRE spil for at tjene guld til dette PAY TO WIN-spil. Hvis problemet forbliver uløst, når min kredit løber ud, vil jeg afinstallere dette som så mange andre. Spillet er OK Enheder kan være MEGET dumme... ubalancerede rangerede kampe, VIP-rangeringer støder dig op, MEN din hær er svag, fordi du ikke opgraderede enheder.. De fortæller dig dog ikke dette, så du bliver pludselig pisket, og din gta gaffel ud $$ bare for at udjævne dine tropper.. Medmindre min kredit skylder
Sikke dog et skod spil
Hej, jeg vil have dig til at lade os introducere en permanent base, der opgraderer den fra tid til anden, og tilføjer flere tal, der bliver stærkere og avancerede. tilføj flere missilsystemer og nogle ekstra ægte moderne kampvogne til dette spil, og spillet vil blive mere fantastisk ... kortet skulle være lidt stort ... venligst tilføje alle disse derudover .. Jeg følte dette spil fantastisk.
Du ved, at det føles som en løn, fordi jeg ikke engang kan se kortet, hvis det ikke er premium, og det har kostet mig et par kampe. På det tidspunkt, hvor jeg indser, at vandmassen spreder sig over kortet, har jeg allerede kontrol over den. For et strategispil ved jeg ikke, hvorfor jeg skal betale for sådan information. Naah mænd en kant i forhold til nogen, du skal betale eller spille for.
Jeg efterlader ikke en masse anmeldelser..meget sjældent -spillet er 5-stjernet, men jeg gav 2 på grund af de kræftfremkaldende mikrotansaktioner -spillet er fantastisk...kommer fra en meget stor RED ALERT-spiller og Command And Conquer:Generals -spil er meget ens med Red Alert - jeg gav op efter et par timer på grund af det ridicoulos antal opgraderinger: sindssygt mange opgraderinger..😁 Stadig er spillet fantastisk, fantastisk arbejde, bortset fra kræftmikrotransaktionerne
Indimellem får du den ulige gevinst, andet end det, det er det. Jeg valgte heller ikke at fange flagene, hvorfor sætter det flag i hver gang? Jeg vil ikke have flag!
Dette er et fantastisk spil på trods af det udfordrer, når det udfordrer, når det kommer til lange opgraderinger, dage for opgraderinger at gennemføre, omkostninger ved opgraderinger osv.
Meget fint spil med HD-grafik
Godt spil! Spillede det meget på pc for år siden. Episk spil